اس ام اس زیبا
شارژ فروشی به همراه پرداخت قبوض
اس ام اس زیبا
12 تير 1393برچسب:, ساعت 17:33 | نوشته ‌شده به دست مستر شارژ | ( )

می دونی قشنگیه زندگی چیه ؟ اینه که تو بی خبر باشی و یکی دیگه به خاطرت با خدا راز و نیاز کنه !

او که حافظ مراد دل من است، نخواهد خوابید ، پس به او می سپارمت .

باز هم قلبی به پایم افتاد / باز هم چشمی به رویم خیره شد / باز هم در گیر و دار یک نبرد / عشق من بر قلب سردی چیره شد .

ای یادگار لحظه های زیبا ، به احترام تمام زیبایی های دنیا هرگز فراموشت نخواهم کرد .

گاهی وقتها سکوت فریاد معرفت است ، گرچه ساکتیم ولی به یادتیم .

مرا نیست هراسی ز نیروی مشت ، مرا ناجوانمردی خلق کشت ، مهر کردم به مردم بسی ، نچیدم گل مردمی از کسی .

اگر ماه بودم به هرجا که بودم سراغ تو را می گرفتم ، وگر سنگ بودم به هرجا که بودی سر رهگذر تو جا می گرفتم ، اگر ماه بودی به صد ناز شاید شبی بر لب من می نشستی ، وگر سنگ بودی به هر جا که بودم مرا می شکستی مرا می شکستی .

دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم ، از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
دیگر موارد